Pemberuya 3 yıllık evliyim ,benim reglim ya tam gününde olur yada 2-3 gün gecikir, ilk defa erken oldu diyebilirim 😊
Belki de artık regl tarihim değişecektir, veya bu ay biraz kilo verdim ondan dolayı olabilir.Yinede merak işte bebek düşündüğüm için her şeyi ona bağlıyorum,bir sıkıntı olacak diye endişeleniyorum 😊