Maviss67 ıhlamur içme diyor doktor daha doğrusu benim gittiğim doktor… Bitkilerin hamileler üzerindeki etkisini bilmiyoruz falan demişti grip oldugum da yazıyorum griple ilgili hicbirsey demiyor.. bol c vitamini , tavuk suyuna çorba , ( bu sefer deli gibi sırt ağrısı çektim hep yastıklarla.destekledim kendimi.. 4 günde zor toparladim kendimi şuan gayet iyiyim..