Ghosttt seninle aynı duyguları yaşıyorum canım ya yani kendi sancım gelse anlarım alışırım ama birden o suni sancı verilecek olması bile beni ayrı bir strese sokuyor bebeğimi kendimi düşünüyorum korku ayrı heyecan ayrı başka bir kaygı var içim de ama kelimelere dökemiyorum