Alparslaninannesii Oyku3005 ablamla yengem aradı sadece telden bilgi aldılar 1 sene geçti ne arayan ne soran ne de gelen var
Oyku3005 NilayYp dün okudum bir yerde beşik filanda vermişler hastane çıkışı filan bebek eşyaları işte 153 ü arayıp söylüyormuşuz sonra bize gelip form doldurtuyormuş ama bizde o şans yok😄 bugun arayıp öğrenecem 😊
Oyku3005 AnnesivePoncik 153 aradım hangi ilçede oturuyorsunuz dedi ilçemi söyledim onun numarasını verdi aradım bizim bu tarafta sadece hoşgeldin bebek paketi varmış bebek doğunca kimliği ile başvuru yapacakmışız hamilelere suan yokmuş 😊
Oyku3005 Alparslaninannesii biz bakalım doğurunca gelecekmi 1 defaya mahsusmuş dedi artık bilmiyorm 😊
AnnesivePoncik Bazı illerde de gebelere süt yardımı varmış. Bende Çukurovadayim ama.cevremde duymadım görmedim bebek içinde anne içinde