ZEYNEP2025 kaldırırsın kuzum kaldırırsın.benm arkadasım adet dönemlerinde hastanelik olurdu ve canı o kadar tatlıdırki anlatamam sana ama çatır çatır iki tane çocuk doğurdu normal doğumla.sonucta bir bebek alıcaksın kucağına onun mutluluğu senin sancında olan acını azaltıyoe.çok kilo almamaya çalış 13 kilo alman yeterli bebek kilo alsın diye her bulduğunu yeme biliyosunki anne karnındaki bebeğin gelişimi çoğu genetik yapıya bağlı.ceviz süt yumurta peynir bunları eksik etme hayatında.bu bebeğin gelişimi için en büyük destsk oluyor zaten