gamzosgamzos aden-kus Emine Zeynep hanıma gidiyorum yılbaşından sonra 275 oldu muayene normali bilmiyorum ama zorunlu sezaryen 4.900 tl birde her doktorun fiyatı bir degil op.dr lar daha uygun
aden-kus Tuğba hanıma gidiyorum isteğe bağlı sezeryan olacak benim 36+2 deyim ama nst de sancılarım çok çıkıyor bende fiyat bilgisi araştırıyorum ve kafam karışıyor cam sakura ya mı gideyim Medipol mu olsun diye siz memnun musunuz ?
gamzosgamzos aden-kus ben esleri almamalarından ve doktorun numara vermemesinden memnun degilim ama doktordan cok memnunum bende devam etmeyi dusunmuyorum aslinda cam sakuranin karsisinda oturuyorum ama hic gitmedim
aden-kus Kesinlikle bir gidin memnun kalırsınız benim evim uzak ben medipole yuruyerek 10 dk da gidiyorum o yüzden anı birşey olursa cam sakuraya gidemem diye korkumdan malum burası İstanbul