Susambebis Çok fazla ağrı çekiyorum kızlar normal mi sizde yaşadınız mı bunu , yatmak işe yaramıyor masaj yürümek ılık duş ne yapsam önüne geçemez oldum ,kuyruksokumu ve kaburgalarım batıyor resmen
6464_iiiaakk Susambebis 28+1 olduk bugün gece uyanıp ağrısından uyuyamıyorum bazenleri ama normal bebek büyüdüğü için artık gelişimide eskiye göre hızlandırıldigi için ağrı yapıyor:/
Hhilall37 Susambebis kaburgalar hafta ilerledikçe batıyor maalesef ama bel ağrısı için magnezyum değerinize birde böbrek büyümesi var mı diye baktırmanızı tavsiye ederim
Esraustaoglu Susambebis merhaba bende 26. Haftadayım inanılmaz derecede hem sırtım hem belim ağrıyor çok korkuyorum bu durumda ne yaptınız 😢 kızlar endişelenecek bir durum var mı
Hhilall37 Susambebis benim doktorum 27. Haftada kendisi ultrasonda bakıp sağ böbreğinde büyüme var gibi ultrason istiyorum demişti. Büyüme olmuş o da yaparmış bel ağrısı. İleri seviye olmadığı için sol yan yatış ve 2,5 3 litre su içmemi söyledi. Dediklerini uyguladım geçmişti. Ama haftam ilerlediği için tekrardan bel ağrısı başladı
Susambebis Esraustaoglu ılık duş anlık iyi geliyor canım dene, maalesef bel ağrılarının önüne geçilmiyor ne yapsanda 😒 ben şuan bel ağrısının yanında rahim kasılmasıda yaşıyorum 29+4olduk
Esraustaoglu Susambebis teşekkür ederim sanırım dediğiniz gibi 😭❤️ İnşallah sağlıcakla kucağımıza alalım 🤲❤️