Semanurclskn Kızlar herkes farklı haftalar da öğreniyor sanırım bazıları 12. haftada bile öğrenmiş oluyor şuan 13+2 deyim ben 14+3te kontrolüm var öğrenebilir miyim acaba 🤗
Mdjdjdks Semanurclskn Doktorum 12.haftada tahminini söyledi 16.haftada tam cinsiyetini söyledi tahminiyle aynı çıktı 😂
Meri3220 Semanurclskn 12de öğrendim net gördük ama doktor kesinlik vermedi 16da belli olur dedi 16da kesinleşti değişmedi pozisyon iyiyse gösterir inşallah 🤗
Poncikk10 tazebiranne_hg04 kalp atışı varsa 6-7 haftalarda hissedilir ama senin duyablmen için 10-11 hfta olman lazım bnmde 6 hftalktm kalp atışı vrdı ama bebek küçük olduğu için duymamıştım bir sonraki kontrolde duydum çok şükür
Klcaysgl Bence öğrenirsin ben gidip gelmemek için 17+3 haftalikken öğrenmişdim cnm allah gönlüne göre hayirli evlat versin inş 😇
tazebiranne_hg04 Semanurclskn 5 haftalıkken kontrolüm vardı duyulmamıştı şuan 5+6 haftaya gittiğimde duyulur mu ki
Semanurclskn tazebiranne_hg04 duyulur büyük ihtimalle ben duydum ama doktor yeni oluşuyo dedi sesi de çok derinden geliyodu 6+5 te bi daha gittim o zaman daha netti
12_ayse tazebiranne_hg04 sende stres yapma cnm benim bir süre sonra bir şey olmaz diye düşünüyorum sıkma canını
tazebiranne_hg04 Poncikk10 İnşallah sorunsuz kalp atışı olduğu anlaşılır ilk gebeliğim tecrübesizim bilmiyorum o yüzden
Meryemtolga Semanurclskn amin cümlemizinkini. insallah minik meleklerin ağlama sesiyle yankılansın evlerimiz🥰