Sumeyye12012 https://imgyukle.com/i/oLMzUt Bu folik asit kulyanıyorum 2-3 gündür ilişkide koku oluyor anlamadım tuvalette idrarımı yaparken falan koku olmuyor anlamış değilim böyle bişey yaşayan var mı Balık yağı vs içeriyor baya ilacın kendi kokuyor
ressamistanne Sumeyye12012 10 aydır kullanıyorum ben. Omega ve çeşitli vitaminler var içinde sadece folik asit yok ondan kokuyor.
M_erve Sumeyye12012 canım aynısını bende gecen ay kullandım hiçbir şekilde sıkıntı yaşamadım bence sen bi doktora görün folik asitten değildir diye düşünüyorum
Sevcanmiran Aynısından kullanmıştım idrarda yada ilişkide hiç bı sorun yoktu yan etki yapmış olmasın doktoruna danış
Sumeyye12012 ressamistanne olabilir canım bende rahatsız oldum elimdeki bişey değil böyle olan varmı diye merak ettim
Sumeyye12012 ressamistanne insan rahatsız oluyor kız ister istemez koku olunca bide tek bende olması da aklımı karıştırdı