Fzehraceylan Kızlar selam. 38+1deyiz ve yaramaz kızım boynuna kordonunu dolamış 2 tur. Daha önce yaşayıp normal doğum yapan var mı yoksa mecbur sezaryen mi oldunuz. Yaşayanlar bilgi verirse çok sevinirim :)