Ben de iki düşükten sonra kullanıyorum, hem iğne hem hap olarak. Karından yapıyorum alısınca zorlamıyor korkmayın. Yalnız bir devlet hastanesi yada özel hastaneden kan sulandırıcı kullanmanız gerektigine dair rapor yazdırın ücretsiz alırsınız rapor ile. Yazdırmazsanız cidden cok pahalı bu iğneler. Bir kutuda iki iğne ve fiyatı 100 tl civarı.