Kızlar merhaba, hamile kalmadan önce çok fazla papatya çayı tüketiyordum uykusuz kaldığım zamanlarda çok iyi geliyordu. Bu ara da uyku problemi yaşıyorum. 11+2 haftalık hamileyim. ilk 3 ay bitki çayı önerilmiyor ama az kaldı. İçen var mı bir sorun olur mu?