asel35ece Boesie tarhana çorbası yedim. Çorbayı en çok içine ekmek atarak yemeyi severim ve tam da öyle yaptım pişman değilim 😂😂😂😂
elifanne7 Boesie 38.haftadayım sadece 5 kilo aldım ama ilk 4 ay hiç yemek yiyeöediö o yüzden az kilo aldım Emin ol çoğu doğumdan sonra emzirirken su gibi gidiyor kafana takma
Boesie Deniz0011 😂😂😂 Seninkide baya iyimiss gerci ben uyuyorum gece tekrar uyanip buzdolabina gidiyorum😂
Boesie Yusuf_alpin_annesi Ay valla ne cok makarna yazmislar bende mi yapsam ya soslu guzel bi makarna ooff🤤😂🤦🏻♀️
Boesie Deletedmom547899 Ben varimm🙋🏻♀️ Hic bulantim olmadi hep istahim acikti bu yuzden hep yedim yemeyede devam🤦🏻♀️
Deletedmom_7156 Boesie ac karnina uyuyamazsim ama kuzum bi tane meyve yada az bişey kuruyemiş olur biseyler at ağzına öyle uyumaya çalış
Boesie Deletedmom_7156 Ay meyve yedim ustune tostu yedim 2 kuru kayisi daha attim agzima ama yok kesmedi daha yemeyim diye bi bardakta su ictim yememeliyim boyle giderse 30 kilo alcam🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom_7156 Boesie inan tek degilsin şuan benim bile yiyesim var haylen 🤭😅 sodayla idare ediyorum
Kad51kad Boesie saat 22:00 yemk videolari ve karsima cikan eksili kısır hic usenmeden yapip yedim 🙂😆😆
Fatma3434 Boesie ben ilk bebeğimde gece yiyordum doğum kiloların hep üstümde kaldı. Şimdi gece meyve yiyip 1 saat bekleyip öyle yatiyorum
umayin-ucan-annesi @Boesie bende aynıyım 20+4 smdden 7kg aldım cok hızlı gidiyorum ama hep aklımda bıseler var nolcak bılmyorum tutmaya calsıyırm kendımı olmuyor 😞😞😞