Llmrv Boesie Yoğurt üzerine nar doğrayıp yiyorum hep bu saatlerde yatmadan önce. Yemekten sayılır mı bilemedim🤷🏼♀️
Alininannesi2888 Boesie Midemi birşey kazıyor sanki 4+3 daha nasıl böyle oluyor anlamıyorum tavuklu pilav gömdüm dahademin 🤦♀️🙈
Boesie Klcaysgl Ooh afiyet olsunn Tostu yedim ama kesmedi yanina ne desem diye dusunuyorum bi yandan da pismanim😂
Ece003 Klcaysgl sabah beri canım poğaça istiyor üşenmekten yapamadım sırf bu yüzden yarın misafirliğe gidicem anama 😄
Boesie Klcaysgl 29 haftayim 9 kilo aldim artik dikkat ediyim diyorum ama bu saatte hep bi aclik geliyor herseye saldirasim var🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂
Melikefe Boesie ben gastrit bypassliyim kg almıyorum yediğim gidiyor ondan yoksa ilk hamilelikte toplamda 11 kg almıştım
Boesie seddkilic05 😂😂😂 ayy yanliz olmadigimi hissedince bir rahatlama geliyor acaba bitane daha mi yapsam😂
Llmrv Boesie Böyle olduğuma bakmayin. 29. Haftaya girdim 57 den 64 leri gördüm. Gerci belli etmiyor bence kilom aynadan bakinca ayniyim bence 🤷🏼♀️hiç tiksinme ve kusma yaşamayan biriyim hamilelikte. O yüzden hep yedim. Ha bana sorarsanız aşırı da yemiyorum ama alınıyornus hamilelikte kilo ya. Bebek suyudur artan dokular ve kan hacmi derken normal şuan bence. Sona yaklaştık nasipse doğumdan sonra veririz 🥲🤗
Boesie Alininannesi2888 Ilk haftalar bende oyleydim hic bulantimda yoktu sanki bana yillardir yemek vermemisler gibi sabahin 7/8inde inanilmaz bir aclikla uyaniyordum ki normalde asla o saatte kahvalti yapmam😂
burcusami Oo daha cok erken, ben geceleri yiyorum 35 haftaya giricem, miğdem kazıniyor, napayım oğlum acıkıyor 💙
Boesie burcusami Durduramiyorum ki kendimi acaba gun icinde az mi yiyorum diye dusunmeye basladim neden hep gece acikiyorum ben ya🤦🏻♀️