Adet tarihime göre 6 haftalık hamileyim. Adet tarihim gecikince 8. Günü hastaneye gittik ve kese görünmediği soylenildi. Tabi bu beni çok korkuttu. Hele birde etrafa bunu yaşayan kişiler bana anlatınca baya kötü oldum. Kan verilmem istendi. İlk veridgimds 430 fikir ikincide 1000 çıktı yarın tekrar vereceğim. Bu seferde kanım güzel yüksekse de başka dış gebelik, kkmaysal gebelik, yolk gebelik gibi şeyleri kafama soktular. Bu gidişle hamileliğin keyfini cikaramiyacagim. 1 yıl sonra bebeğim oldu…