SumsavMah Doğumda hangisi daha iyi olur kızlar ben oğlumda orkid almıştım ama hastane hasta bezi takmıştı bana hangisini alayım birde ben 31 +1 im 31i bitirmiş mi oluyorum yoksa yeni mi başlamış oluyorum
Deletedmom_33 SumsavMah Benim sezeryan olacak büyük ihtimalle hastane sanırım hasta bezi bagliyormus zaten. O yüzden ben ekstra uzun bariyer korumalı olan molped alacağım normal relgde de onu kullanıyorum
iremcannn1907 SumsavMah benim kanamam çok aşırı geldi dependte orkidte almıştım hep depend kullandım çok daha rahat bence
user124578 SumsavMah ilk günler külot hasta bezi kullandım sonra ped takmaya başladım daha rahat oldu ilk günler daha fazla kanama olduğu için ikinciye hamileyim bunda da öyle yapacağım yine