Selam kızlar ilk doğumu mu 39+5te yaptım şuan 35+6yım bugün özellikle kızım çok hareketlendi ara ara da adet ağrısı iğne batar gibi ağrılarım oluyor ilk doğumumda hastaneye yatana kadar yalancı sancım bile olmamıştı bu hamileliğin başından beri farklı olduğu için ne olacak kestiremiyorum normal doğum yapmak istiyorum tekrar 37. Haftanın illa dolması mi gerekiyor normal olması için merak ediyorum 1 hafta çok uzun geliyor şuan gözüme