6+5 haftalık hamileyim bugüne kadar göğüslerimde sertlik ve ağrı vardı ama bugün öğleden sonra birden eski haline geri döndüler daha önce bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum ve şimdi çok korkuyorum yarın doktor kontrolüm var ama yarına kadar nasıl sabredicem bilmiyorum başına gelen varmı 😥