Güzel anneler evet tek derdimiz bu olsun diyebilirsiniz belki ama bir şeyi belirtmek istiyorum.
28+0 im. Soran olursa 29. Haftamdayim diyorum. Çünkü doğrusu odur. 28+0 ile 28+6 arası 29. Haftadır. Bu platformda pek buna dikkat edilmedigini görüyorum. Ben kendimi ileri hamilelik haftasında göstermeyi sevenlerdenim sanırım 🤷🏼♀️😊