Kızlar 7 haftalık gebeyim.3 gündür çok ağır bı şekilde grip geçiriyorum öksürükçe karnım acıyo korkmaya başladım ilk gebeliğim bı ton ilaç kullanıyorum hamileliğini etkilemez dedi dahiliye doktoru ama akıntımin rengi bı değişti aferdersiniz.hic böyle bı şey yaşayan oldu mu korkmalı mıyım