Arkadaslar bebek odasi takımı alicaz fakat sallanan anne yani beşiği zaten alacam ama esim montersori yatakta alalim diyor fakat montersori yatakta kac yaşında kullanmaya başlanıyor tecrübeli olan anneler var mi yada gereksiz mi kararsız kaldık çünkü yatağında uyumaya başlasa ben uyurken uyanıp yere düşerse gibi düşünceler aklıma geliyor.kararsiz kaldik