Kızlar hayırlı akşamlar
Ben cuma günü kontrolüme gittim doktor çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık olduğunu söyledi bebeğimde doğum pozisyonunda çok şükür. Şuan 1 cm açıklığım varsa 40 haftayı bulur mu doğumum sizce yok 38 lerde filan mı gelir☺️☺️ Bu arada 36 haftalığımm