Gamze612 bend 26 da bindim sorun olmadı 28 den sonra önemliymiş bide dönüş olarak 30 da geldim istediler hatta kapıya doğru gidince geldiler yanıma raporumun kopyasını istediler verdim sonra tamam dediler ama size daha var ama önlem amaçlı size uçak içinde hostesler sorar maksat sizi rahat ettirmek