moom222 elifferolakyuz_ cubu kreker cnm yiye bilirsin benmde sekizde başladı cubu krekerle gecistiriyorum
Anneoluyorumm06 elifferolakyuz_ bebiş büyüdükçe mideye baskı yapıyo ve mide asidinin yemek borusuna kaçmasına sebep oluyo o asit de yaktığı için mide yanması oluyor canım. Ben de de 20 haftadan sonra başlamıştı. Hala devam ediyo 28 haftadayım. İlaçla ancak rahatlıyo gaviscon veya rennie duo kullan doktoruna sor
sh-1707 elifferolakyuz_ canım ben 28 haftalığım midem çok yanıyordu ama doktorum bir ilaç verdi her sabah aç karnına onu alıyorum o ilaçtan beri hiç mide yanması yaşamadım sende doktoruna danış istersen