Sarisinbiiiranneeee dilarakocc normalde sevmem ama canım çekti 😂 keşke mide yanmam olmasa yarın yerdim ya öfff
Deva22 elaweannesi öyle aradım zaten ama yakınlarda bim a101falan var onlarda da yoktu yarın eşim çarşıda bakar artık 😄
elaweannesi Deva22 bizde Ramazan’dan beri canım istedi aldım daha üşendim edemedim baktıkça doydum sanırım yakın olsak gel al derdim😂 budur bi daha Ramazan gelecek😂
Deva22 elaweannesi Ay zaten ramazanda bütün marketlerde olur şimdi bir yerde yok 🤣 normalde ben de hiç yemem nerden canım cektiyse tahinle yiyesim var kalk yap kız benim yerime 🙈🤣
elaweannesi Deva22 gurbette tekim bugün sürünerek yemek yaptım inan benimde canım aylardır istiyor ama hala edemedim düşün haftaya annemler gelecek gelince yaptırırm artık😂o wakit aklıma gelirsin yerinede yerim😋🙈
Deva22 elaweannesi ben de çok uzak olmasa da gurbette sayılırım keşke bir kap yemeğini paylaşan olsa diye hep araniyorum çok haklısın hem kalabalıkta daha güzel yenir 😄
elaweannesi Deva22 aynen bugün çok içlendim nolurdu biri olaydı bi kahwe içeydim gidip dedim ama kimse yoktu
Deva22 elaweannesi aynı ben İnanki hatta bir arkadaşıma bile dert yandım çok yalnız kaldım bir kahve icmelik kadar yakın olsaydık ne olurdu diye 😔 neyse bebisler gelsin de kahve içmeye fırsatımız olmasın artık 🤗
elaweannesi Deva22 aynen inşallah canım tek beklentim kızım zaten arkadaşım herşeyim olur diyorum doğarsa