anaacemi Kızlar 36. Haftada çatladım. Tam mis gibi bitiriyorum derken. Doğum sonrası çatlaklara lazer yaptırıp memnun kalan var mı ?
Clementinee anaacemi benm ergenlik çatlaklarım vardı lazer hiç bir işe yaramadı canım maalesef denemediğim şey kalmadı ama geçmiyor
anaacemi Hatunugur evet hemde kendimi streçlere sarıyordum. Gayet iyi de ilerledik ama 36. Haftada birden çatladım. Bacak ve karnımdan
anaacemi Hatunugur herkesin farklı. Çok kiloda almadım ama yatkınım galiba oldu 🥺 çok üzülüyorum. Lazer tedavisi keşke işe yarasa
anaacemi Clementinee benimde ergenlik çatlaklarım var birtek karnımda yoktu 🥺 o da hamilelikte oldu çok şükür 😅