Yengem doğum yapacak nasipse bugün , odasına 1 kişiyi alıyorlarmış dönüşümlü olarak durabiliyorlar. Diğerleri bekleme odasında bekliyormuş. Aşılı olma zorunluluğu yok diye biliyorum çünkü annem aşısız ve yanına alıyorlarmış. Süsleme kısmına da biz süslemeleri götüreceğiz bir şey demezler herhalde :)