kıxlar 38 +5 haftalığım. sabah 4 ten beri düzensiz sancılarım var normalde salı günü sezeryan için gün almştım acile gittim yine doktor artarsa sezeryane alırıö pazaretesi dedi az önce nişanımın geldiğini gördüm tekrar gitsemmi acaba alttan muayene olmuştum acaba ondan gelmiş olabilirmi