Ilk 20 24 hafta et yumurta tavuk balık hiçbirini yiyemedim. Sadece domates lavaş ve biraz beyaz peynirle beslendim diyebilirim.Sut de sadece tarçınla içebildim kokusunu bast8rsin diye.Ekmek makarna vs zaten yiyemedim garip bir kokusu vardı o dönem.
Neyse sonra biraz biraz yemeye başladım şuan birçok şeyi yiyebiliyorum sukur,ceviz,muz,süt,kaşar bunlar bebeği çok güzel besliyor doktorumuz söylemişti bir de yeşillikler aa bi de her gün mutlaka maden suyu🐣 şuan 36 hafta olduk 34te 2500 tu haftasıyla uyumlu dedi hepimiz sağlıkla alalım kucağımiza insallah🧿bi de bi şey daha var,genetik çok önemliymiş siz istediğiniz kadar yiyin çocuk max kaç kilo alacaksa o kadar alır dedi doktor bence çok takılmamak lazım ben de inşallah 3u biraz geçerse tamam modundayim