rukenzugurli Merhaba arkadaşlar gebeliğimin 16. Haftasındayım ilk 3 ay asla uykum gelmiyordu gündüz 3 Aydan sonra sürekli gündüz uyma isteği her yerde uyuya kalma sorunu yasıyorum.çok uyumak kilo aldırır mı?
Yagmurdgdgn13 rukenzugurli kilo aldırmaz yaa ben de ilk gebeliğimde böyleydim oturduğum yerde uyurdum. Erkek bebek uyku yapar derler bebeğiniz erkek mi acaba ☺️
Poncikk10 rukenzugurli yok ya her söylenene bakarsak yandık valla hormonlar ve kullandığımz vitamin ilaçları uyku yapabiliyo normal ben 5 dk uzansam diyip uyurdum😄 salonda uyıkladığım ytmzdi odamda da uyurdum
Mimik rukenzugurli uykunda biseyler yemezsen kilo almazsin🤪🤪🤪 Uyku istegin oluyorsa kuzum uyu yaa… bununla mucadele etme, vicudunun yoruluyor, ve enerji toplamak istiyordur…
carpediem__ Yagmurdgdgn13 bende de çok uyku yapıyor ama daha cinsiyet için erken 8haftalık henüz 🙂erkek olabilir mi ki
rukenzugurli Hamilelik zaten zor bir de çevredekilerin aa burnun büyümüş aa kilo almışsın gibi söylemleri çok can sıkıcı