Biyiklikedi Benim Bat 12 eylül, 24 eylül yumurtlama idi 13 ekimde yaptım öyle çıktı. Daha önce de 2 kere yaptım çıkmadı.
sedanur_bpr0 Bence acele etmeyin. Ben adetime 1 gün kala yaptım negatif çıktı. Sonra tam adet olacağım gün yaptım pozitif çıktı. İnsan dayanamıyor ama biraz sabretmek lazım.