Belgin25 Seliinnn bnde suan oyleyım ogln 12.30dan beri sag tarafım agrıyor yarın randevum var onun için doktora gıtmedın agrı bu duruyor bi tekrar başlıyor
Maaaile Seliinnn Sabah benim de adet sancim oldu,sonra kahverengi leke geldi. Acile geldim yatis verdi. Ciger gelistirici yapılıyor şu an. 35+4 haftalığız
Belgin25 Maaaile leke cokmuydu bnm cok az oldu ama aag tarafım arada cok fena agrı oluyor ilk cocuguma 36+5fe sezeryanla dogdu
Yagmurdgdgn13 Maaaile kanama kanallarınız açık mıydı acaba doktor muane ettiğinde söyledi mi acaba size
Maaaile Belgin25 Cok asiri degildi 3 kez geldi,biri ebe muayene ederken oldu hatta. Benim ilk dogumum da 40+3 ken oldu. Doktor riske atmak istemedi.
Maaaile Yagmurdgdgn13 Ebenin de eline leke geldi,doktora söyledi. Dogum eylemi baslayabilir biz onlem alicaz daha kucuk kuvoze girer gelirse dedi. Kan gbi gelmedi zaten bnm camur gbi bi leke.