stor9876 avent de gümüş kapak da iyi ama birini alıcaksan avent derim ya da e bebeğin kalkanı var o çünkü hepsi aynı işlevi görüyor tek eksi gümüş kapak takınca boyle göğüs ucu terliyo gibi oluyo bi de sütyen içine giyince kalıp gibi oluyor göğüs etrafı çıkarınca çünkü göğüs şisliginden