ozge_glmz Sevgili anne adayları ilk ne zaman hissettiniz bebişlerin hareketleri. Benim üçüncü gebeliğim 15+4 üm. Unutmuşum valla ne zaman hissediyorduk 🤭
ftmnr_drgt ozge_glmz 17+2 de iki tekmesi ile hissettim , en başından beri ultrasonda çok hareketli bir bebek , 17.haftadan sonra hep hareket halindeydi şuan 32+5im hareketler aktif devam ediyor 😊 ilk gebeliğim