Sahram25 Spinal anesteziyle sezaryen panik atak var stresten karnım ağrıyo Allah yardımcımız olsun nolur bir tane AYEtel KÜRSİ okurmuşsunuz kolay geçsin diye güzel olsun kuzuma kavuşayım diye 🙏 herkesten Allah razı olsun
Hlm_aydn61 Sahram25 okudum kuzum Rabbım inşallah inşallah en hayirli sağlıklı tek nefeste sizi birbirinize kavuştursun inşallah Rabbım sizinle olsun sizi korusun kollasin inşallah 🙏🏻🥰😘👼🏻
Poncikk10 Sahram25 duayı okudum canım rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende kısmetse perşembe sezeryan olacağım belden uyuşmlı tecrübelerini yazar mısın canım
Sdadmrbas Sahram25 canım benimde yarın doğumum sezeryan ile 😍 senin adına okudum sende bana oku olurmu 😊 hayırlı doğumumuz olur inşallah
Fatosduzgun55 Sahram25 kolaylıkla atlatırız inşallah benimde sabah 10 da 2.sezeryanım 🤲 dualarınıza talibiz
Fatosduzgun55 Sahram25 evet ilk doğumum da spinaldi ve cok kolay kalkdım agrım sızım olmadı bin şükür 🤲 bu ikinci olucak bu da spinal ve ayrıca tüplerimi baglatıcam umarım bunda da cok kolay atlatırım evde 2 yasında bir oğlum daha var 😔
Merveee__1990 Sahram25 evet ama korkuyorum genelde istemiyorum nasl olucak bilmiyorum Rabbım yardımcımız olsun 😔
LeilaNilay Sahram25 okudum canim.insAllah bir avazda gelsin bebeyin.saglikla kucagna alasin. Dogurdukdan sonra buraya yaz
Sahram25 Fatosduzgun55 benımde 2 yaşında kızım var ilki genel oldu zorlandım cok spinal istiyorum tüpleriniz için erken degılmı
Fatosduzgun55 Sahram25 canım bızım 10 sene bebegımız olmadı mucıze gıbı ılk oğlum kendılıgınden oldu o 18aylıkken de 2.mucızem geldi. Benım yasım 34 ama esımın yası 47 Allah evlatlarımıza ömür versin devır zaten belli. Bunları okutup meslek sahıbı yapabılırsek ne ala 🧘♂️