Glbhr Merhaba bende daha yeniyim..👋👋Bizde 6*6yız bugün ilk defa kalp atışını dinledik..bugüne dek oluşumu ve gelişimi ile ilgili duydugumuz en net belirti olduğu için babası da bende oldukça duygulandık..darısı tüm isteyenlerin başına.umarım sağlıklı bir gebelik geçirir ve kolaylıkla kucağımıza alırız..🤗🤗🤗🤗