Deryaasn Susletmeyi düşünmüyorum, kapıya kendi yaptirgm kapı susunu asariz yanına kızımın ismine ait balonlar almistm onları hem dış çekimde kullandım simdi e hastahane kapısı önünde kullanıcam , oda da süslerimi lokum paketlerimi koyucam lohusa serbeti hastahaneye ait , eşimle doğuma gireceğiz kısmetse hem doğumda hemde doğumdan sonrası için fotoğraflar ile ani bırakmayı düşünüyoruz kızımıza, ailelerimizin hepsi bulunduğumuz şehirde hastahaneye ziyaretçi kabul ediliyor iki ailelerde kabalık, gelen olucaktir tabiki onlarda bebek yanında ne kadar durulacağını biliyordur bu yuzden sade ve öz en güzeli diye düşünüyorum, kizim için yaptırdığım isimli hast cikisi ve kendime ona uygun pijama bulmuştum onlarla hatıra kalıcak fotoğraflar en güzeli diye düşünüyorum, normal dogum düşündüğüm için o an can acısıyla pek süs görmeyiz muhtemelen 😊