Merhaba kızlar 2 gundur hastanede yatıyorum 1 cm açıklıkla bel ve kasık agrısıyla yatışım yapıldı 32*5 haftalık hamileyim normal servise aldılar sabah şimdi geri indirdiler doğumhaneye sancılarım devam ediyor diye şuan 3 cm açıklığı var açıklık devam edince sezeryena alacaklar Ankara şehir hastanesindeyim hamilelikte midir nedir içim cok tuhaf bunalıyorum daralıyorum hiç uyku zaten uyuyamıyorum sizden ricam duanız benim adıma dua edin lütfen hızlıca açılmama olsunda artık bebeğimi alıp gideyim hastaneden çıkarmaya niyetleri yok zaten