Snglseyma bebeksuuuu1696 cnm bide 7 ocaktan beridir göğsüm şişti dokunca ağeyo akıntı başladı bugün akıntım durmuş biraz belirlti değl mi yumurtlma kasık ağrm var sağ ayağm çk ağryo kasıktan dolayı
Snglseyma bebeksuuuu1696 peki neden yumurtlma olmyo snce doktr gayet iyi ddi yumurtlklrn fln ddi doktra gtmeli mym
bebeksuuuu1696 Snglseyma canım benimde yumurtlama günleri kasık ağrım ve akıntım çoğalıyordu inşallah yumurtluyorsundur instagramda birgebeningünlüğü diye bir sayfa var oradaki yumurtlama ve doğurganlık masajlarını yaptım gebe kaldığım ay bir dene bence🌸
5eylul Krcaaa kullanmadim kuzum benim de bat 22 ocak ama işte bende bu ay yumurtlama olmadi gibi düşünüyorum
bebeksuuuu1696 5eylul amin canım evet yumurtlama günleri t çizgisi kopkoyu oluyordu ama bir tavsiyem var kızlar birgebeningünlüğü diye bir sayfa var oradaki yumurtlama ve doğurganlık masajlarını yaptım ben gebe kaldığım ay isterseniz siz de bakın
5eylul bebeksuuuu1696 çok dened bebeğim. Her sey yumurtlama görüyorum ama yine de olmuyor. Bunay yumurtlama da yok
bebeksuuuu1696 5eylul inşallah en kısa zamanda Rabbim size de tüm isteyenlere de evlat nasip eder 🙏🏻🌸