miniksmom ben 31 haftalığım yani şöyle düşünüyorum bu gebelik süreci daha sıkıntılı her gün farklı bir yerimiz ağrıyor ve zor geçiyor en azından doğum bir sonuca varıyorsun ve bitiyor herşey öyle düşünün dünyalar güzeli mucizenizi yaşayacaksınız sabırsızlıkla doğumun gelmesini bekleyin mesela🤗