Firdevs_sahinnn Canım benim oglumda da var dogunca oran küçülmüştü ama tamamen gecmedi 18 aylik simdi. Yazin ürolog gördü daha küçük zaten mudahale edecek bir oran da yok 2 yaşını geçince bir daha bakalim dediler. Bide çişini güzel yapiyormu gunluk bez sayısı nasil çişini yaparken kesik kesik mi yapiyor yoksa attirarak mi yapiyor diye sormuşlardı bobregin işleyişi normal mi diye sanırım. Yani önemli olan çişini normal yapmasi ve dolu bez sayısı 2 yasindan sonra hala oran buyukse kucuk bi operasyonla stent takıyolarmis. Yani kafana takma cok şükür çaresi olmayan bir durum değil. Ben yaza dogru sunnet ettiricem oğlumu kimi doktor sunnet olunca duzelir demisti kimi onunla alakasi yok dedi bilmen hangisi doğru😒