Aysem31 kahvesever__ ben iki aylık oldum iki gündür başladı bide grip geçiriyorum hamilelik kusmasimi yoksa üşütmekmi bilemedim
kahvesever__ Aysem31 girip sen ondan da olabilir canım hamilelikte hastalık zor Allah yardımcınız olsun bende atlarım girip baya zor bir durum
Busem44 Aysem31 Aysem31 canım benim 9.haftada başladı ne yersem çıkardım çok kötüydü bir hafta sürdü sadece
Hilalll_s Benim 2.ayda bir başladı 9.aydayim hâlâ devam 😥 çok kötü gerçekten beslenemiyorsun, böyle rahat geçiren hamilelere çok özeniyorum
071095 Benim 5 haftalık başladı 7 hafta olacağız giderek artıyor çok zor geçiyor ama verebileceğim ufak tavsiye zorlayın kendinizi aç bırakmamaya çalışın aç mide daha çok bulanıyor