Akduman41 28 haftalik hamileyim kızlar 4 gundur gribim 2 gündür öksürük başladı bebeğimin hareketleri yok denecek kadar az bisey olmamıştır dimi?
Ozlem2206 Akduman41 hasta olmuşsunuz normal günlük hayatta çok yorulduğumuzda da az hissederiz bebekler bünyemizden etkilenirler endişelenmeyin hiç hissetmemek riskli olan
Sedagunay Akduman41 bende 35. Haftada grip oldum inanılmaz azalmıştı hareketleri . Bence için rahat etsin istersen git doktorun baksın ben gitmedim pişman oldum o hafta bir hafta geri çıktı bebeğimin ölçümleri . Çok geçmiş olsun.
Yagmurdgdgn13 Akduman41 ben de koronayken bebek hareketlerini hissetmiyordum ama şükür bi sıkıntı olmadı.