e-sude2118 2 transfer oldu. İlkinde tuttu ancak 7+4′de kalp atışı durdu kürtaj oldum. İkinci transferim 5 Haziran’da idi. 33+4 olduk şuan.
Transfer öncesiden 9.haftaya kadar Omegaven ve izotonik serum tedavisi aldım. Estrofem kaalp atışına kadardı. Prolutex iğne 10.haftaya kadardı. Progestan fitil 12. ve 6+1′den 10.haftaya kadar progestan 100 mg iğne yaptırdım günlük. Coraspini 6+1 de leke olunca kestim.
Şuan decavite devam ediyorum. Magnezyum, demir hapı,tiroid hapı ve d vitamini kullanıyorum