o1anneadayi Beyzaylc defomom fatma9 1prens1prenses1402 Serapsahra Tugbaslan3458 Merhaba ne kadar ücret ödemiştiniz
1prens1prenses1402 o1anneadayi doğum parasının hepsini 2 sene önce oğlum da 4700 bu sene kızımda 5600
defomom o1anneadayi Her hastanenin ücreti farklıdır tabi biz yatış için 400 ödedik diğer kan tahlilleri nst serum iğne tedavileri için de 150 civarı ödedik toplam 550 verdik 1 gece kaldım
Tugbaslan3458 o1anneadayi gecen sene mart ayında sezeryan doğum içinde 2700 yada 3000 tl para ödemiştik ikisinden biri 😇
o1anneadayi defomom bende 34 haftaligim kanama oldu geldik sancı çıktı yatış verdiler sade yatış 700 bakalim işlemler ilaçlar için ne alacaklar ciger geliştirici yaptılar dua edin erken doğmasın bebeğim gününde sağlıkla gelsin 🥺