Clk56 Kizlar merhabalar 25+2olduk birden göbeğimde çatlak cikti iki yerinde kırmızı boyle sanki meyve bıçağı ile çizik atmışsın gibi aslinda biooil kullanıyordum ama asiri beyaz tenli olduğum için galiba bundan sonra artcak bende bebek losyonu aldim aleoverali faydası olur mu sizce çatlak kremleri 200 vermek istemedim açıkçası biooili de indirimden aldiydim
Esmaonur Clk56 burda okuduğum kadarıyla kantoron yağı çok iyiymiş bir de vazelin çok güzel nemlendiriyormuş bi deneyin isterseniz
Ipekkarakus0 Clk56 benim doktorum tatlı badem yağı ve hindistan cevizi yağı önerdi bence deneyin bi etrafımda kullanan var çatlakları yokmuş
Mltmsncn Clk56 ben lierac krem kullanıyorum. Her duştan sonrada bbebe yapı sürüp su geçiyorum üstten. su an 28.haftaya girmek üzereyim cok sükür çatlak vs yok.
Glsh14 Clk56 canim kantaron yagi kullaniyorum ben kokusu biraz hosuma gitmiyor ama nemlendirmesi muthis bi ara gibegim kasinmaya baslamisti bunu surdugumden beri kesildi kasinti.kantaron yagi yara izlerine bile faydali.bence kullan bi dene derim
Clk56 Esmaonur ya yarın bakayım bari çıkıp bi anda bide alt kısmı olmus belkide oluyordu göbekten göremedim 😌
Clk56 Ipekkarakus0 cok teşekkür ederim benimkisi bu konuyu hic açmadı fenomenlerden duyduydum biooilide
Beyzayazici Merhaba, beyaz tenliysen aloe vera kullanma alerji yapabiliyor ve hemen kuruyan bi jel olduğu için bi faydasını görmezsin yani ben bi fayda göremedim tatlı badem yağı, hint yağı ve zeytinyağı kullanmanı öneririm
Clk56 Mltmsncn ben galiba bakmadım biraz aman çatlamaz filan dediydim ürünleri de alırım kullanmam huyumdur ondan geldi işte basima
Hilalll_s Kızlar genlerde varsa ne sürerseniz sürün çatlıyor, ben lierac, biooil falan da kullandim düzenli hemde daha 20.haftada başlamıştım ama 30 da bir başladım çatlamaya, çatır çatır şimdi..doğumdan sonra toparlayanlar varmış inşallah toparlar
Mom5444 Clk56 benimde son ayımda kalça kısmında çatlak olmuştu bebek yağı sürüyordum yağlı pehlivan gibi geziyordum ama maalesef hiç bir şeyin pek faydası olmadı 😕 yinede vücudunuzu kuru bırakmayın bol bol nemlendirin 🌸
ikraveannesii Clk56 38+4 üm hiç çatlağım yok kantaron yağı kullandım tavsiye ederim. Haftada bir iki defa da vazelin sürdüm. Vazelin kıllanma yaptığı için pek fazla kullanmadım o yüzden yoksa çok güzel nemlendiriyor uzun süre nemli kalıyor
Asiyyee Rabbimin izni ile ben 35 haftamdayim kantaron kullandim ilk zamandan beri hic bir çatlağım olmadi cok şükür tavsiye ederim