glcnkrs
Enfeksiyon hamilelikte sık olan bir şey. Bende hamilelik öncesinde de vardı hala var. Sürekli tahlil verip takip ettiriyorum. Enfeksiyonun derecesi önemli. Çok olduğu zaman bebeğe de geçebilir Allah muhafaza. Ben bol su içiyorum hem yanmam hafifliyor hem de tahliller temiz çıkıyor. Birde ayaklarını hep sıcak tut. Kendini üşütme. Böyle böyle geçer Allah’ın izniyle