Ank75 Merhabalar ilk düşüğüm oldu maalesef ve doktorun yaptığı testler sonucun da tekrar düşük riski olabilirmiş, bunun için kan sulandırıcı iğne ve bebek aspirini kullanmam gerektiğini söyledi ? Bu durumu yaşayan var mı acaba tedirginim..
Serap_35 Ank75 benim de 1 düşük 2 kimyasalım var bende iğne ve farklı ilaçlar kullanıyordum benim sadece bebek beni yabancı madde olarak görüp tutunmuyor du kendisini dışarı atıyordu çok şükür bı sefer gerek iğne gerek farklı ilaçlara tutundu ve ikiz olduğunu öğrendik riskim olmamasına rağmen her türlü ihtimale karşı kullanmaya devam ediyorum ilaçları gönül rahatlığıyla kullanın çok fazla faydası var
Serifedayan Ank75 canım benim de 2 düştüğüm oldu şuan çok şükür tekrar hamileyim genetik testimde kan pıhtılaşması çıktı bende aspirin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
Bsrrsb2131 Ank75 merhaba benimde bir düşüğüm oldu şimdi 10 haftalık hamileyim ilk öğrendiğimden beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum iğne çok önemli belki bir kan hastalığın vardır benim pıhtılaşma hastalığım var inşallah rabbim sağlıkla evlat nasip eder hepimize
Leylasiva21 Ank75 ben iki defa düşük yaptim pıhtılaşma çıktı 21 haftalik hamileyim 4 haftalik hamile olduğumu öğrendim günden beri kan sulandirici iğne kullanıyorum doğuma kadar devam edecek. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
e-sude2118 Merhaba bende tüp bebek tedavisi görüyorum şuanda kan sulandirici iğne kullanıyorum doktorum bana da verdi
Glsm_kp36 Hiç tedirgin olma Bende kullanıyorum 3 aylık hamileyim Hem coraspirin hem kan sulandırıcı iğne Çok şükür suanlik hersey çok iyi gidiyor İgnese çok acıtmıyor hatta bana eşim vuruyor iğneyi
Deva22 Benim de daha önce dusuklerim oldu o yüzden kullanıyorum hiç korkmayın ben kendime yapıyorum göbekten alıştım 🙈