Burcuburcum ben de öyleydim canim…
Birde, hep sorunlu gebelikler zor hikayeleri vs. Izlemis dimnemis okumustum da, en kotu senaryolar akimdan cikmiyor gozlerimin feri kuruyana dek agliyordum…
Hersey bosunaymis, coook sukur…
Sen de insaAllah bunu diyeceksin…🥰
Su azligi yasayan oyle cok gebeyiz ki…
Benim abimin ve kardesimin esleri de su azlugi yasiyordu,
Birinin kizi gelmek bilmedi😅41. Haftalardan sonra sezeryanla aldilar…