Arkadaşlar ben çiğ ete dokundum galiba sonra da elimi ağzıma sürdüm tam hatırlamıyorum. Sonradan aklıma doktorun çiğ et elleme dediği geldi canım sıkıldı. Topazlama diye birşey var diye heralde. Daha önce kan testinde toxoplazma igm 0.11
Toxoplazma igg 5.4 çıkmıştı. Bu sonuçlar normal mi?
Birde daha sonra tekrar yaptırmama gerek var mı bir kere çiğ et eklemekten birşey olur mu